Balogluum Senem1234 bu yenidoğanlar hani çok uyurdu kervanına hoş geldin çünkü uyumuyormuş koy emzirme yastığına kendinide yastıkla destekle kaykıl uyu çünkü birsüre böyle geçecek ben sonra 2 3 film bitiriyordum o sürekli emiyordu çok normal yani , göğüslerinde karnonatlı su sür biraz sızlayacak aöa yarayı yakıyor benim o geçirmişti sonra yıkarsın sağlıkla büyüt 🌸
Senem1234 Balogluum yarın hemen deneyeceğim. Çok teşekkür ederim. Zaten bu süreçte emzirme yastığı can can 😀😀😀
Balogluum Senem1234 ricaa ederim ben emzirme yastığıyla geç tanıştım bütün gece kucağımda tutuyordum bileğim burkuldu en son muhteşem bir icat😅
Senem1234 Ates123 ay artık acaba doymuyor mu diyordum halbuki sütümde geliyor ve çoğaldıda o psikolideydim. Ama haklısınız anne kokusunu istiyor ☺️☺️☺️
Adalet-34 Halime28 Senem1234 aynen dogru söylüyor yenidogan bebekler dünyaya gelmeden önce konusurşarlarmış ben oraya gitmek istemiyorum beni orda savunup kollayacak kimse yok demiş sabi ona demiş ki sen okadar güzel kollayıp savunacak birisi varki o sana destek olup yardım edip seni kollayacak birisi onun adı da anne demiş belki zor geliyordu size ama bırakın emsin o şuan okadar masum ki hala kendini anne karnımda gibi görüyordur eminim size ihtiyacı sizin kokunuza ihtiyacı var koklayın bol bol yerime saglıcakla büyütün insallah bütün kötülüklerden korusun rabbim çocuklarımızı
Rabiaa42 Senem1234 benimde aynı şekildeydi artık göğüs uclarim aşırı derecede yara olmuştu emzik kullanmayı düşünmüyordum ama bu aşamada emzik kurtaricim olmuştu benim
idilolo Bebeğim 5 günlük, cumartesi sabah doğum yaptım, uyku sorunum yok çok şükür ama gece kalkıp emzirmek çok zor, birkaç gündür uykusuzum ve çok yorgun hissediyorum, bu durum kaç aya kadar böyle? Bir de göğüs şişmesi oldu mu?
nevruz0506 idilolo canım sık sık emzir emzirmezsen sütün olmaz özellikle de gece emzir gece saat başı emzir gün ortasında uyu bebeğin uyuyunca
Senem1234 idilolo ilk hafta bizimda aynıydı sürekli uyuyordu hatta uyandırıp emzirebilmek için ayaklarını ve ellerini okşuyordum. Ne olduysa 2. Hafta oldu 🤔 Göğüslerim şişmedi sadece kızım doğduktan sonra 3. Gün uçları yarıldı hala da gecmedi. Doktorum krem önerdi sürüyorum ama sürekli emzirdiğim için pek fayda etmiyor. Uykusuzluk en büyük sorun maalesef ama bol bol emzirmeye çalışın 😀
Prensannesiii00 Senem1234 ilk 3 ay bu normal sizin kokunuzda güvende hissediyor o yüzden ve daha emme refleksi güçlü olmadığı için dinlene dinlene emiyorlar
Cihan Senem1234 doymuyor olabilir mi benim bebeğimde öyleydi hemşire önce emzirtiyor sonra da sağıp kalan sütü veriyordu öyle uyuyordu meğer boşaltamıyormuş memeyi birde öyle deneyin emzirin sonra sağın ve sağdığınız sütü de verin bir de böyle deneyin belki işe yarar
Yade22 Senem1234 benim bebeğimde aynı kusuyor yine emmek istiyor doktor normal ded tek bildiği şey emmek aranmak tabi bizi çok yoruyo bu durum ev işlerine asla yetişemiyorm sürekli memede uykuya dalıyor zaten bakalm ne zaman düzelir ben arada sağıp şırıngayla besledim doymadığını düşünerek ama meğer güvende hissetmek için böyle yapıyormuş
Senem1234 Yade22 koala gibi bizde yapışık geziyoruz. 😀 kusma konusunda da içimş rahatlattınız teşekkür ederim 🙏