17062019 Kızlar iyi geceler. Ablamın devlet hastanesinde 22.40da sinovac aşı randevusu var. Ama şuan yetişemiyoruz. Biraz geç gitsek olurmu yaparlar mı? İlla saatinde mi gitmemiz gerek?
ufuk0505 17062019 ben aile hekiminden aldım randevu ama özele gittim yaptırdım sıra vat diye hiç sormadılar bile
Emirin_Annesi10 17062019 artık tek aşı olunda saat kaçta nerde olursa olsun diyolar ne hikmetse bilmiyorum 🤔 havada karada her zaman ve heryerde
02aybrs Oluyoo oluyo merak etmetyin bende 30 dk geç gitmek zorunda kalmiştim zaten randavunuz varmı yokmu sormuyolar bile
Nejla91 Randevu olmasada yapıyorlar ztn çoğu yerde bende aldım ama gittiğimde hiç sormadılar bile yani önemli degil merak etmeyin
elmaliturtam Biontech te 6 kişi olması zorunlu randevu saatinde orda olunması gerek biliyorum ama sinovacı bilmiyorum onda gerekmiyor diye biliyorum böyle bir şart
Merve19 Aşı randevusu kaça kadar aktif gideceğiz hastanenin o önemli, ayrıca 6 kişi tamamlanmazsa gittiğiniz de biontec vurmazlar.