zeynepzeze Merhaba malum fiyatları biraz yüksek almayı düşünüyorum ama, kullananlar memnun mu? Bebeğiniz severek oynuyor mu?
squirtle zeynepzeze merhaba ürüne suan baktım evet gerçekten çok güzeller ancak tabiki oyuncağın kalitesi önemli sonuçta ağzına vs götürüyor bebekler zararlı madde olmamalı ancak bu kadar da ücretlere alınmamalı burada alacağınız 2-3 hayvan yerine daha çeşit oyuncaklar alıp bebeğinizin gelişimine daha katkıda bulunabilceğinizi düşünüyorum
SeverusSnape zeynepzeze ben aldım kızıma. Biraz da işin şov kısmı bence Schleich. Zararlı madde, boya içermemesi cezbedici. Çok gerçekçiler bir de. Koleksiyon figürleri zaten. Çok para vermek istemem derseniz sanırım Vardem markasının da vardı hayvan figürleri.
zeynepzeze squirtle Fikriniz için çok teşekkür ediyorum 🍀 Gelişimi için kitap, oyuncak, puzzle, lego her tarzda oyuncağı var. Bu markanın oyuncakları çok gerçekci ve zararlı boyalar içermediği için fiyatı yüksek
squirtle zeynepzeze evet kaliteli ve güzel oldukları görsellerden belli oluyor ancak ben odyologum ve dil gelişimi çalıştığım için bana fonksiyonlarına göre pahalı geldi☺️