Bebeğimin ateşi gün boyu 37.7 civarlarındaydi
hiç olmadıgu kadar salyasi kaç tişört degistirdim bilmiyorum
Burnu akıyor ve çok iştahsız
Poposu sivilce şeklinde pişik olmus
Bütün bu belirtiler ilk defa bugün başladı sağlık ocağına götürdüm biseyi yok dedi doktor ama dışle ilgili bişey de demedi tecrübeli annelerim sizce dış mi ?