Merhaba arkadaşlar,
Kızım tam 1 yaşında, 12 aylık. 5 aylıktan beri hep eline birşeyler verdim. Çok şükür kendi yiyor. Ama 1 tane bile lekesiz kıyafetimiz yok, mama önlüğü kullanamıyorum, çıkarıyor. Her öğünde o salçalı eller mutlaka kafaya iyice sıvanıyor artı kulaklar, boynu falan. İçime içime ağlıyorum elinde yağlı yumurtayı kafasında gezdirirken🤦🏻♀️🤣 Bu durum ortalama kaçıncı aylarda geçiyor. Zira yer temizlemekten, hergün 2 öğün banyo seansından gücüm tükenmeye yüz tuttu🤦🏻♀️ Lütfen tünelin sonunda ışık var deyin🤣