Eylul06 Dün aşı olduk anneler bugün ateş ve kolumuz şiş ve kızarmış alkollü pamuk koydum biraz geçti sizde de oldu mu bu zamana kadar olmamıştı ilk kez oldu kolu böyle 😪😪
Cigdemino Eylul06 Geçmiş olsun nasıl oldu bebeğiniz? Ateşi uzun sürdü mü? Biz de bugün olduk ateşi çıkacak diye korkuyorum
Cigdemino Eylul06 çok teşekkür ederim bizim bacaktan oldu ve şu anlık bir şişlik kızarıklık yok. Akşam üstü hafif ateşi var gibiydi ılık duş aldırıp yatırdım. Şu an normal. İnşallah çıkıp yükselmez biz de atlatırız bir an evvel 🤲