2 ay 8 günlük bebeğim cocuk cerrahı kesti bugun dil bagını ama yutkunurken bile ağlıyor. Kestirmese miydim çok pişman oldum. Kan var ama kanama yok dilinde ya da kestiği bağın bitiminde. Dil bağı kestirenler sizlerin nasıldı nolur yardım edin çok içim yanıyor