Mine_Gol anlıyorum tabi bebekten bebeğe fark edebilir canim calpol verebilirsin, atesi var diye rota dan kokrma çünkü benim kızımda geçirdi hiç ateşi olmadı aşırı derecede ishal oluyor kusuyor iştahı kapanıyor yani günde 20 defa bez değiştirdiğimi biliyorum ben, poposundan su çıkıyordu resmen ve aşıdan olmadı bu