Ayferklc alerjisi olduğu için değil canim ellerinde yoktu aşı o yüzden birde Kayseri de yaptırdım ilk aşıları, bizim aile hekimimiz Mardinde olduğu için orada yapıldı su çiçeği yani sınırlı sayıda geliyormuş onu da kendi bebeklerimize yapıyoruz dediler, Mardine dönünce sıraya girmiştik öyle yapılmıştı