arc-1521 1,5 aylık bebeğim var emziriyorum saçımı boyatsam sütüme geçer bebeğime zararı olur mu sizce internette kimi zararlı kimi zararsız diyor kafam karıştı
prenses10 arc-1521 ben boyattım 2 aylıkken. Doktorum boyatabilirsin dedi. Sadece boyayı direk soluma dedi yani hava alan bi yerde boya ve işlem bitene kadar bebekten uzak dur bebek solumasın
[silindi] arc-1521 saç boyaları çok tehlikeli çok mu acele canm ben bir buçuk sene dibi gelmiş saçla gezdim. Biraz daha dur bence. Ama açma işlemi olmadan deriye değmeden bir işlemse maske takıp boyat.
arc-1521 prenses10 tamam bitince bebeğimi emziririm zaten çok uzun işlem olmucak biraz değişiklik sadece ona bakılırsa cep telefonları radyasyon yediklerimiz ne derece sağlıklı derine inersek belkide boyadan önce çok zararlı şeyler var bilmiyorum doğumdan beri çok kötü haldeyim kolik bebeğim güçsüz mutsuzum belki iyi gelir diye düşündüm sadece
arc-1521 [silindi] ombre olacak kendimi çok mutsuz bakımsız hissediyorum bu yüzden iyi gelecek diye düşüyorum dip boyalık durumum yok dipleri kendi saç rengim
arc-1521 [silindi] ben senede bir kere yaptırıyorum zaten bu da üçüncü olacak İzmir’de ikamet ediyorsan önerebilirim
[silindi] arc-1521 ankaradayım canm ben platin kullanıyordum bebekten önce hamile kaldım bıraktım. Şimdi tekrar sarı istiyorum diplere değmeden nerden baksan beş altı saat bensiz bebek durmaz sıkıntı hep. Kendim önleri açtım platin diğer kalan yerleri cesaret edemiyorum.