Kuzeymiram Kizlar bime hisar optima celik tencere gelicekmis sizce guzelmi almami tavsiye eden varmi o markayi
rana0234 Kuzeymiram yemin ederim berbat yeni evliydim durumum yok diye binden hisar optima çelik tencere seti aldım.Almaz olaydım paslaniyor,kulp kısımları kırmızı boya döküyor aşırı adi malı var bimin
Emine_1245 Canım ben iki buçuk yıl önce bimden hisarın tencere takımını almıştım şuan kullanıyorum . Ama memnun değilim. Çok ince çabuk yanıyor malesef