Onuray Formül mama ile besleniyor bebeğim. Çift delikli biberona ne zaman geçmeliyiz 3ay3 günlük bebeğim??
Deletedmom27337 Onuray aventin 2 numaralu başlığına geçtik biz 1 ay oldu. Şuan 3 ay 12 günlüğüz. 3 numaraya geçmemiz lazım fakat onu beceremedi çok aktıgı için
Minikkusuumm Onuray 5 aylık 2 aydır 3 delikli biberonla içiyoruz diğer türlü ölçek arttıkça çenesi yoruluyor bitiremiyo mama kalıyodu
ipekk05 Onuray merhaba bizde 3 ay 3 günlüğüz biberon olarak avent kullanıyoruz tek delikliydi şimdi iki delikliye geçtik ama bu seferde çok geliyo süt saki yutkunamktan zor içiyo siz bu ayda 2 delikliye geçmişmiydiniz acaba
srpl341313 Eymeninannesi12 ya birşey sorucam kızım 3 ay 13 günlük aptamil mamayı kaç cc vermem gerekiyor ben 60 cc 2 ölçek veriyorum çokmu
Asel_sahra srpl341313 gunde kac defa veriyorsunuz anne sutude aliyomu bizim kizda ayni sizinle gunde iki defa 3 m veriyorum aradada emziriyorm . Dökesaca mamayi iciyo
srpl341313 Musam sütüm azaldı 2 3 saatte bir veriyorum ama elimden geldiğincede sütümüde vermeye çalışıyorum sütümü içerse mama vermiyorum öbür öğüne kalıyor
Musam srpl341313 2-3 saatte az benim bebeğim 38 günlük 2 saatte 60 cc alıyor siz 90 verin daha fazla da içebilir
Asel_sahra srpl341313 bizde yeni basladik ya biberonu da cekmiyo agzina dokuyorum ac kalmasn diye ek gidayada dha cok var
srpl341313 Musam acıkıyorda neden böyle bilmyrm mama içiyor sonra ağlıyor göğsümü veriyorum istiyor onuda anlamadm gitti
Onuray ipekk05 merhaba evet geçmiştim 3bucuk aylıktan beri hatta 3 delikli kullanıyoruz avent bizimde🌹