Azatsmommy Cigdem-19 doğduğundan beri bebelac kullanıyoruz canım oğlum yarın 1 yaşına girecek hala devam
Evelynn Cigdem-19 çok uzun zamandır kullanıyorum. Aşırı memnunum. Aptamil sma similac hipp nerdeyse hepsini denedim bi bundan memnun kaldım
Azatsmommy Mina0202 gayet iyi canım bugn 1 yaşında tartıldık 12 kilo gerçi 1 aydır mamayi sadece akşam uyumadan önce ve gece uyanınca içiyor gündüz ek gida yiyor ek gıdayla arası iyi
Ekvatoral elifgurzlu siz de kabızlık yaptı mı mama. Bizde ilk on gğn sıkıntı yoktu sonra kabız oldu yavrum
elifgurzlu Ekvatoral aptamil ve sma optipro bizde çok gaz ve kabızlık yaptı Dr önerisiyle hipp e geçtiğimden beri tüm şikayetlerimiz bitti çok şükür. Smilac ve hipp kabızlık, gaz yapmayan mamalardan diye biliyorum.