2balkiz 3 hafta önce Ombre yaptırdım saçlarım epey gür 4 saate yakın sürdü zaten. Sorum şu ki: çok fazla dökülüyor şu an, normal mi? Bir de banyodan sonra sarı kısımlar yapışkanlı gibi his veriyor elime. Kuruduktan sonra olmuyor tabi. Sizde de oldu mu?
Seymao Ister istemez yaniyor saclarim canim o yuzden islakken lastik gibi uzar . Sac kremi kullanabilirsin
Selossare 2balkiz benim saçlarım da aşırı çok kalın telli ombre yaptırdım benimde aynısı oldu kurutunca aslan yelesi gibi oluyor bne kendi haline bıraktım ama banyodan sonra taradım hep o his aylarda geçse oluyor canım😂🙈