Herkese iyi akşamlar size bişey danışmak istiyorum 1 ay 19 günlük kızım var Ilk dogdugumuz günler çok aşırı derecede kusuyordu ve kakasıda boncuk boncuk sümüksü yapıdaydı doktorumuz reflü olabılır dedı ama ben emin olmak icin alerjı testı yaptırmak istedim ve süt alerjimiz çıktı ve sadece benı emiyor mama kullanmıyoruz ben diyete girdim evet kusmalarımız azaldı ama sizce ne zamana kadar sürer alerji dıyete gireli 1 ay olacak neredeyse geçen hafta kaka tahlılımızde hem gizli kan hemde enfeksiyon çıktı 2.5 gün antıbıyotık kullandık ve tekrar kaka tahlılı verdık çok şükür temız çıktı çok bunaltmış olabılırım sizleri ama kusura bakmayın son bırsey daha danışacağım doğduğumuzda 15 gün uykumuz çok ıyıydı emıp yatıyordu 2 saat aralıklarla uyanıyordu bebeğim . 16.günden 45.günümüze kadar gündüz uykusu çok çok iyi fakat geceleri 11 -12 de bir başlıyorduk huysuzlanmaya ağlıyor dizlerini karnına götürüyor ve aglarkende bazen tıkanıyordu nedensizce bir türlü sakınlestıremiyorduk ve pes etmesi gece ya 4 ya da sabaha karşı 7 yanı o saate kadar uykusuz ve aglamaklı 46. Günümüzden bugüne kadar geceleri uykumuz düzeldi 2saat yada 1.5 saat te bir kalkıyor emmek için fakat gündüzleri ya öğlen yada akşamüstü bir başlıyor ağlamaya ⅘ saat emerken de sakınlestıremıyorum bugün mesela öğlen 2 de bi başladı 6 da son buldu uykusu var gözleri küçülüyor ama dalamıyor su son günler oturup ağlıyorum bebeğim Böyle olunca ben çok köyü oluyorum