Selossare Sezaryen doğum yaptım bir hafta önce yarın kontrolüm var dikişlere bakılacak banyo yapabilmem için su geçirmeyen bişey yapıştırıldı onu çıkarırken acıyor mu korkuyorum bilgisi olan nolur yazsın
YigitHmz Selossare beyaz bir bandaj var küçük ondan mı bahsediyorsunuz ben de acır diye korkmuştum fakat yıkanırken kolayca çıktı
serpil1 Selossare yok canım acımıyor ben 2 gün hastanede kaldım 2 gün sonrada banyo yapmıştım iyi kurula sadece
ikibabybirmom Selossare hiç acimiyor korkma zaten kesi olan bölgeye yapismiyor o sadece kenarları yapışıyor ucundan tutup bı kerede çek
Begumogretir Selossare hiç acımıyor anlamıyorsun bile zaten onu sezeryan olduğun gün de çıkarmış olmaları gerek değiştiriyorlar pansumandan sonra benim öyle olmuştu yani
Venes Selossare benim doktorum çıkardı bence sizde doktorunuz ellemeyin dediyse ellemeyin doktorunuz cıkarsın ve acımıyor
Bebegimm1 Selossare acimiyor doktor bana sen bile cikarirsin dedi bant cikinca rahatlamistim sanki biraz 😁
Irem-kuzey Rahat olabilirsin gerçekten acımıyor bende cok korkmuştum 1 haftada kontrolde çıktı dikişler hassas olduğu icin tabiki hissediyorsun ama korkulacak bir şey değil ☺️ geçmiş olsun
Neslimmmmm Selossare benden öle bi bant çıkarmadılar sprey gibi bişey sıktılar banyo yaptıkça kayboldu.ilk defa duydum bu bandajı.