gozpariltisi Merhaba kizlar oğlumun pipi ucunda kızarıklık var ateşi yok ama kızarıklık beni ürküttü sizce endiselenmelimiyim antibiyotikli krem sürdüm
Yasemin38 gozpariltisi canım doktorunuzun yazdığı kremi her bezini değiştirdiğinde sür. Islak mendil kullanma. Kaçıncı günü bugün sünnetinin
Nohutannesi gozpariltisi pişirtir bence havalar çok sıcak. İsterseniz kantaron yağı damlatın üstüne de pişik kremi sürün toparlamazsa iki güne doktora danışırsınız
gozpariltisi Yasemin38 sünnetli diye yazmamın sebebi daha önce sünnetsiz bebekler için post açılmış o postlarla karışmaması için belirttim bizimki 5 aylık sünnet oldu sunnetsiz bebeklerde sünnet derisi ile.ilgili problem olduğu için oluyormuş ama bizimki sünnetli derisinde değil tam ucunda yoğun bir kırmızılık var
Yasemin38 gozpariltisi normal canım bizdede olmuştu kremle 4 5 günde normal rengine döndü merak etme. Ama yinede doktoruna resim falan gönder istersen. Sünnet olalı kaç gün oldu
gozpariltisi Yasemin38 canım sünnet kaynaklı değildir oğlum 17 aylık 5 aylıkken sünnet olmuştu sunnetli yazmamın sebebi sunnetsiz bebeklerde görülmesi çoğunlukla
gozpariltisi Nohutannesi pişik kremi iki gündür sürüyorum ama sanki kizariklikta azalma yok sanki daha belirgin olmuş
Nohutannesi gozpariltisi Allah Allah. Yeni sünnetli bebeğim. Doktor tahrişi önlesin diye bize kantaron yağı ve üzerine mustela pişik kremi önerdi. Her alt açışta boca ediyorum kremi. Size de işe yarar diye düşündüm ama bilemedim. Acaba havalansın diye açık bıraktığınızda kaşıyıp tahriş etmiş falan olabilir mi? Direk elleri oraya gidiyor çünkü. Bence siz bir doktora resim atın imkanınız varsa. Kullandıklarınızı da söyleyin belki önemlidir enfekte olmasın. Zaten bez içindeler bir de tahriş vs olunca işleri zor kuzuların
Sinem91 Krem iyi de, bizlerde olduğu gibi orda ki yapıyı da bozmamak lazım. Her alt açmada bepantol pişik kremi sürüyorum ben ama kızarıklık vs varsa genelde yanlarına altına falan sürmeye çalışıyorum. Çünkü bu sefer de çiş yaptıklarında yanma oluyor.