Sevgili anneler oğluma geçen günlerde tuvalet eğitimine başlamış ve sadece 2 gün sonra dayanamamış ve ağlayarak pes etmiştim. Buradan sizlerle de paylaşmıştım. Fikir vermiştiniz Allah razı olsun.
Şimdi daha sabırlı ve donanımlı olarak tekrar başladım. Bugün 4.günümüz.
Çişini altına yapmıyor tutuyor, bazen bacaklarını sıkıyor sıkıştığı için hemen tuvalete götürüyorum. Bazen de çok sıkıştıysa çok az önünü ıslatıp tutmaya devam ediyor.
✍️Ama hala çişim var demiyor. Bu normal mi? Ne zaman kendisi gelip söyleyecek?
✍️Kakasını ne klozete ne de lazımlığa yapmıyor. Yere çömelip anne kakiş yapıyorum diyor. Ben de hemen kakişler tuvalete diyip kucağıma alıp götürüyorum ve tuvalete oturunca yapmıyor.
Bunun için nasıl bir yol izlemem gerek?
✍️Bir de gece çişi geldiği zaman kendi uyanıp ağlıyor. Tuvalete gidiyoruz yapıyor. Ve ondan sonra uyumuyor. Geçen gece sabah 5 te uyandı ve uyumadı. Dün 3 te uyandı ve uyumadı. Şaştım kaldım. Gece ben uyandırmıyorum kendi uyanıyor diye ama böyle de çok uykusuz kalıyoruz.
Şimdiden teşekkür ederim 🙏