4 aylıkken üst köpek dişleri çıkarttı ya da ben öyle sanıyorum😂 diş incisi olabilir muhtemelen. 3-4 hafta arasında kaybolurmuş. Minik apse gibi ama sert ve beyaz.
İlk oğlum da 4 aylıkken alttan iki diş çıkartmıştı ama bayaa bildiğin dişti yani😅 muhtemelen sizinki de,benim 2 numaranın da diş incisi.