[silindi] Sefaserpil off keşke çözümü olsada bende bıraksam yaa 😟bende çocukluktan beri yiyorum yiyorum demiyimde kopartıp atıyorum hep🤭🙈
Begonvillll Sefaserpil erkenden psikloğa götürün bence. Ben kendimi bildim bileli tırnak yerim. Belki önceden yardım alsaydım bırakabilirdim. Bi yaştan sonra bırakmk çok zor. Bağımlılık resmen