Bebeğim 2 ay 20 günlük .. kucakta uyumayı seviyor ama beni mahvediyor pış pış ev içinde geziyoruz .. zor oluyor .. kucağa alışır dedikleri ay ne zaman .. o ay gelince artık kucak olayını bırakmak istiyorum tabi tamamen olmaz belki ama şuan nasılsa alışmaz diye takmıyorum yoksa geç mi kaldık😂