Oğlum grip oldu 9aylık balgam var öksürük var yanindan ayrılmıyorum gece o uyuyor sabaha kadar başında bekliyorum ya da yanımda yatırıyorum çünkü çok öksürüyor boğulacak gibi oluyor balgamdan,herkes çok abartiyorsun altı üstü grip diyor ne var Allah aşkına hasta oglumu iyileştirmeye çalışıyorum yanindan ayrılmıyorum bu nasıl batıyor insanlara anlayamadim evimin işini gücünü yapiyorum yetebiliyorum çok şükür herseye evet günlük 3-4saat uyuyor yaninda bekliyorum o kadar telsiz var ama bi an o öksürük krizine girer yetişemessem diye bırakmiyorum abartı mi bu siz böyle yapmiyormusunuz bir de aklima takılan klima mı terlemek mi mersin aşırı sıcak nemli klima açmassak su gibiyiz oglumda aşırı terliyor evde çok esmiyor ne yapmaliyim üzerini giydiriyorum 26da calistiriyorum klimayi her saat evi havalandiriyorum dogru mu yapıyorum