Busraata Alin6272 başlamadım 😁dogum kilolarimi 2ayda verdim ama sıkılaşmam lazim sadece ,seneye tekrar hamilelik düşünüyorum o yüzden yapamayacagim sanırım 6.aydan sonra başlayabilirsin diye biliyorum
Alin6272 Med 😅 aynen şöyle uyuduğunda 1 saat yapayım diyorum ama korkuyorum yanlış bi hareket yaparım die
Deletedmom4444 ayinda die biliyorum ben 1 yasından sonra baslamistim. 2 ayı gecikse yuruyus gibi daha kolay egzersizlerle kendinizi degerlendiredek baslayabilirsiniz.Lesliede olabilir.
Alin6272 Deletedmom4444 üst karın çalışa biliyormuyuz acaba Plates yada karnım baya esnedi rahatsız ediyor
Alin6272 NNF19 bende doğumdan sonra ve sağolsun kızımın enerjisinden dolayı hemen kilo verdim ama sıkılaşmak için gerekli sanırım 😅
Deletedmom4444 Alin6272 Kac aylik bebeginiz ben mesela 1 yasindan sonra basladim bazi hareketlerde sanki iicmden birsey yirtilir batar gibi oluyordu.Bazı hareketleri yapamadım.Dedigim gibi kendinizi dinleyerek yapabilirsiniz.
Alin6272 Busraata canım benimde ilk çocuğum bidaha uzun süre cesaret edemem sanırım 😅 vala helal olsun