efemom Canım bu durum aynısını yeğenim de yaşadık, gitmediğimiz doktor kalmadı. Beslenmesi de güzeldi katı falan beslenmezdi ama yine de kendisi isteyerek tutardı. Tuvalet eğitimi sonrasında artık kendisi gidip yapmaya başladı. Probiyotik kullanmaya devam edin bence bağırsak sistemi için bol da su. Yine isterseniz başka doktora bi görünün fikir amaçlı.