Elfuls Kızlar bebekleriniz için hangi mamayı kullanıyorsunuz. Ben humana kullanıyorum ama oda çok gaz yapiyo sanırım , farklı bi mama kullanmak istiyorum önerilerinizi merak ediyorum .
Bayezidin_annesi Elfuls ben hipp sma bebelac gold kullandım bizde gaz yaptı kusma yapti kakasini 6 7 gunde bir yapiyordu suan. Bebevita kullaniyorum gayet güzel kusma yok denecek kadar az gazimiz yok kakasını günlük yapiyor
Zumra_ Elfuls similac e bebek 6. ayından itibaren kullanıyorum gaz yapmıyor sindirimi kolay fiyatı uygun hipp kullandım doğurmadı o yüzden bıraktım
Pinarmete vanilyakokusu bende o mamayi kullanıyorum ama suan bebeğim 12 saattir kaka yapmadı 22 günlük daha yeni. Hem anne sütü hem mama veriyorum. Bouoe bi durum yaşadınız mı sizde. Çünkü uykudan ağlayarak uyanıyor gazini çıkardı ama anlamadım tam rahatlama olmadi sanki
mlkalken Ben hümana kullandım sıkıntı yaşamadım ama hipp combiotic baya öneriliyor hastanede emmedi uzun süre hümana verdiler alıştı yoksa hipp verecektim hipp içemedi anlamadım şuan anne sütüyle devam ediyoruz
zeyzey77 Bebelac sarı kutu veriyordum 1 numara ama 2 numarasında nişasta ve pirinç unu varmış Bebelac goldda yokmuş o yüzden Bebelac gold aldım 1 numara onunla devam edicem
vanilyakokusu Pinarmete cnm bizde de kaka sorunu olmuştu birde bebeğim aşırı gazlı olduğu için doktor evolvianın ac olanını kullan demişti. Ona geçince çok şükür kaka derdimiz bitmişti. Sende bi doktoruna sor bakalım ne diyecek evolvia ac kullansak olur mu diye. Kakasını yapamadığı için ağlıyordur kıyamam 😢
Meyaska Elfuls Bir kutu Aptamil kullandık. Ondan sonra iki kutu hipp kullandık. Şimdi de golden goat kullanıyoruz. Ama keçi sütlü diye buna geçtim. Hiç dikkat etmedim gazına falan
bebiskoooo Elfuls aptamil bebeğimde gaz ve aşırı sancı yaptı çocuğum kıvranıyor kızarıyordu biogaia ve sap simpleks gaz damlası kullandım geçmedi sancısı ve gazı bende şimdi hipp organik combiotik kullanıyorum çok rahatım şükür aşırı gazlı bebeğim