Mirosunannesi Geçen çektirdim pıhtı olan yerin üstü beyazlamış iltihap mı yoksa iyileşiyormu ağrı ateş yok bugün 2. Günüm lütfen yardım edin 😭
Balteknem Mirosunannesi beyaz normal oyle gorunuyor pembemsi beyaz gibi tabi canim benim normal disim olmustu pihti beyaz sisti tekrar igne yapildi
Canann Mirosunannesi Bende 1 ay önce aldırdım 20 lik dişimi. Dediğiniz gibi bi beyazlık olmadı ama iltihap olsa ağrır diye düşünüyorum.
Mirosunannesi O kadar dikkat ettim ya iltihap olsa hemen ağrı yapar mıydı iyileşme aşaması böyle mi oluyor bilen varsa
Mirosunannesi Balteknem yok benimki beyazlı gri gibi pıhtı vardı sabah baktım pıhtı üstüne böyle minik beyazlamış sonra komple beyaz olmuş pıhtının üstü çok moralim bozuldu
Mirosunannesi Canann nasıl görünüyordu pıhtıydı benimde bi baktım böyle beyazlamış iyileşirken o kırmızı pıhtıdan sonra npluyor peki
Mirosunannesi Mom0911 yok hissetmiyorum koku ablamda olmuştu alveolit koku çok yapmış ama şuan açım sadece açlıktan dolayı var çok bişey yiyemediğimden
Balteknem Mirosunannesi sislik ve agri yapsa tekrar olman gerekir dicem ama bilemedim simdi 4tane aldirdim ama dedigin gibi olmadi
Mom0911 Mirosunannesi bende de oldu o koku canım. Acayıp rahatsız etmişti valla🤢Çok kokuyordu. Doktora dedim çok kokuyor diye, geçecek diye sonra iyileşti şükür benimki de beyazlaşmıştı
Mirosunannesi Mom0911 yaa kaçıncı gün çıktı peki tekrar gittiğinzde uyuşturup mu temizledi bide onu sorayım emziriyorumda çok kötü oldu benm için ya
Mom0911 Mirosunannesi gittim baktı iyileşiyor dedi gönderdi hiç bir şey yapma dedi,dokunup bir şey de sokup temizleme diye🤦🏻♀️Öyle yaptım dediği gibi bekledim sadece 1haftaya iyileşti
Mirosunannesi Balteknem şuan yok sonradan başlar mı acaba ağrı falan yoksa direkt iltihapla beraber çıkar mıydı
Mirosunannesi Mom0911 iyileşme belirtisi de olabilir yani öyle mi ağrı yok muydu sizde de bende şuan ağrı yok çünkü
Mirosunannesi Mom0911 tamam beyazlamıştı seninde ama ağrı olmamıştı şuan benimki gibi yani dmi diş fırçalamaya ne zaman başladın inşallah iyileşiyodur yaa