Hanimlar iyi günler .Yarin beykoza kadınlar plajına gidicez inşAllh.ve bebeğim 7 aylık.aslinda gitmeyi istiyorum ama bebekle gidilir mi.(şapkası,güneş kremi herşey var bebek arabasi bebek için şemsiye herseyi alcam yanima)ama tek sıkintı benim cesaretsizligim.daha önce hic gitmedim plaja.o yüzden cok tereddutteyim.bi akil verin illaki tecrube edenler vardr.