Cansutahsin Dişleri çıkıyor bunda okeyiz. Ama herseye ağlıyor. Aşırı sinirli ve istediği olmayınca kıyamet kopuyor . 1 yas atağı mıdır ki? Yaşayan var mı 🥺
Duriskonunannesiii Cansutahsin bizim de öyle yerlere atıp kendini ağlıyor sürekli, agresif, inatçı bir de azılardan birisi de şişmiş şişmiş mosmor olmuş patladı patlayacak ona da bağlıyorum sıcaklara da dayanamıyor
Cagan1 Ben ben 😄 çok sinirlii bu aralar diş çıkarması da cabası tabi. Sinirlendiği zaman ağlamaya başlayıp oyuncak fırlatıyor konuşuyorum daha çok bağırıyor . Allah yardımcımız olsun 😊