Musam ilk 20 günlükken başladı bizi. Felaketti diyebilirim aksam 9 gibi bi baslardi sabahlara kadar ağlar uyumaz asla susmuyordu gaz damlası da kullandım ise yaramadı geceleri arabada dolaştık susuyordu fakat uyumuyordu eve geldik devam ağlamaya çok sabahladim sonra hamak besik aldim tavana asilan o kadar sevdiki kolikler iyi geliyormuş o biraz iyi geldi sonra o şurubu alıp akşamları 6 9 12 olarak 3 kere verdim ağlama en aza indi daha sonradan yok oldu ağlama esim o ağlama dönemlerinde panik atak krizleri tekrarladı en son bende oğlumla oturup ağlıyordum zor gunlerdi