Semre1 [silindi] Smy16 evett bende kullandım kızım dogdugu zaman avent aldım eşim temizlerlken ucunu kocaman yırtmış gittim her yeri aradım sadece o+6 ay var 6+ yoktu ınternette bile bulamadım chicco mark aldk
Smy16 Semre1 aynı bende öyle chicco marka aödım ama emerken biberonun ucu içine kaçıyo sizinkide öyle oluyomu acaba
Semre1 Smy16 evet bende de öyle oluyor ama geri kendi kendine cıkıyo artık eskisicgibi sık olmuyor bence onun vardır bir özelligi diye düsünüyorum