AA201207 -nuurr9206 bezelye barbunya gaz yapabilir şimdilik verme demişti Dr bana ben patates havuç kabak taze fasulye yedirdim bir de yine kabak patates havuç ve kapya biber ile çorba yaptım çok sevdi biraz zeytinyağı da koyuyorum
zeyzey77 -nuurr9206 7 ayda sanırım bezelye . Bezelyeyi az su da hasla üzerinde ince kabuk var ya zar gibi onu al mutlaka yoksa boğazına yapışır yerken sonra çatalla ya da elinle ezip ver içine de az zeytinyağı damlat
Gizemkapl Bence bezelye hemen verme canm havuc patated bal kabağı kabak ver kemik suyu kaynat corbasini yap. Bezelye ben verdim kakasi simsiyah oldu ve sert çıkardı 7.aydan sonra genelde ver diyolar bezelye yedi gec yapti kakasini o gun semsert yapti
-nuurr9206 Gizemkapl öyle mi aslında iyi çalıştırır bezelye ama 😵 bal kabağı bulamıyorum delircem sebze seçeneği çok az. Havuç patates kabak verdm onları
AsyaninAnnesiiii -nuurr9206 9 ayından sonra öneriliyor bezelye canım. Istersen bi yine doktoruna sor ezerek belki ver diye bilir .
Pinar_kb zeyzey77 koymaz olur muyum? Yavrum ağlaya ağlaya yaptı tuvaletini 2 gün boyunca. Çok şükür hemen iyileşti. O bi kenarda ağladı ben öbür kenarda 😢
balyanakannesi2 -nuurr9206 valla ben verdim gayette güzel sevdi yedi. Buharda haşlayıp kabuklarını soydum zeytinyağı koydum verdim kabız falanda yapmadı. Taze fasulye verebilirsin
balyanakannesi2 -nuurr9206 ama 5 buçuk dediniz taze fasulye 6nın içindeylen verin. Aslında az daha bekleseymişsiniz de olurmuş