Nicunurse Merhabalar 3 ay 11 günlük bebeğim var Adana’da yaşıyoruz malum sıcaklar sadece anne sütü veriyorum bebeğimde terliyor acaba arada su versem mi sizler nasıl yapıyorsunuz
Dn123 Nicunurse ben olsam verirdim. Bu sıcaklarda zor olur. Ara ara beslenmeden sonra verin bence. Ben 6 ay vermedim ama kış bebegiydi şimdiki aklım olsa verirdim çok zor suya alisti
[silindi] Nicunurse bence az da olsa çay kasıgıyla az az verin havalar sıcak çok onlarında suya ihtiyacı var evet anne sütünde su oranı yüksek ama suyun yeri başka ben iki aylıkken veriyordum cay kasıgıyla
Lindamom Nicunurse 6 aydan önce verilmesini tavsiye etmiyor doktorlar canım sadece anne sütü ile besleniyormuş bol bol emzir ben öyle yapıyorum
Nicunurse Smali bende öyle düşünüyorum ama anne sütü alınca suya gerek duymadıkları için bende kararsızım peki normal hazır su mu vereyim ve kaç kaşık
Smali Nicunurse canım adana sıcağı gerçekten aşırı yani ben 25 sene yaşadım orda.ihtiyaci olur.ailem hep verirdi.banyosnuda eksik etme.susuz kalmasın vücudu tuzlu terli🥺 hazır suyu kaynatın için 30 cc verseniz yeterli benim görüşüm kaşıkla yada biberonla ufak ufak.emme pozisyonundan tutun ki geenzine kaçmasın
Nicunurse En_guzel_yanim evet vermedim anne sütü aldığı için gerek yok diyorlar ama artık bende vermek istiyorum
Minik1Ege Nicunurse ben mersinde yaşıyorum veriyorum 2ay 11 günlük benim yavrumda yanıyor.. klima da açıyorum anca öyle rahatlıyor uyuyor dinleniyor
Simiyy Anne sütünde su var zaten benim babam gelip gidip benden habersiz çocuğa suyu dayadı hergün üç dört kere kaka yapan çocuk iki gündür kaka yapmıyor
Melis84 Antalya’da yaşıyorum ama vermiyorum çünkü anne sütünün neredeyse yüzde 90 I zaten su. Ek gıda ile başlayacağım . Oğlumda da böyle yapmıştım bir sorun olmadı şükür. Verecekseniz de güvenli bir markadan kaynatarak vermek en güzeli