Nesse Pazartesi 2. Ay aşısını olduk ilk gün biraz huzursuzdu öyle ateşi falan da çıkmadı pek dün de çok iyiydi bugün akşama doğru ağlama krizi tuttu ne yapacağımızı şaşırdık aşının böyle bi etkisi olur mu pazartesi oldu sonuçta. Calpol verdik hala aynı
Arenilay- Nesse kulağına baktın mı akıntı varmı sarı veya yeşil biz aşıdan sonra 4. Günü kulağı aktı orta kulak iltihabı olmus bende aşıya yormustum hep huzursuzluğunu kulağı akınca koştum hastaneye aşıya bağlı değil tabiki kulağı ama çok huzursuzsa hastaneye götürebilirsiniz
Med Bizde hic öyle olmadı. Baska bir sıkıntısı vardır. Gazı olabilir sıcaklıyordur fln. Geçmiş olsun.
Nesse Med çok teşekkürler ama gazı olsa bacaklarımı kendine çekerdi diye düşündüm bir de baya kötü ağladı anlamadım. Atak haftalarında bu kadar şiddetli ağlarlar mı acaba