Benim bebegimin de aynı şekilde 4 aylıgz tam, idrar miktarı azaldı baya, ve koyulaştı..çiş sayısı da azaldı..huzursuzlugu arttu, kaşıkla ufak ufak;( 3-5 kaşk) su veriyorum..çok hoşuna gidiyor..sanırım susuyorlar..bi de su içme oranım da düştü, ama anne yaz dönemi su içerse 3-4 lt..bebegin de emmesi iyiyde çiş sayısı ve rengi etkileniyor..bu dönem meme reddi ile ugraşıor 2-3 hftadır..o yüzden su veriyorm, düzenli emse..huzuru yerindeyse idrarını da çok sorun yapmıcam..