Elifarslan Elif6666 bebege kokusi gider rahatsiz eder zarari olur diye kullanamiyorum ben roll on acaba zarari var midir kullandiginizin
Elif6666 Elifarslan valla bi gram koku yok ya ben özelikle kirmizi olanı aldim hem kokusuz hrm etkili bi arastr istersen bska türlü valla günde 10 kere de girsem duşa hic girmemis gibiydi
Elifarslan Berilelif cok kotu bisey gercekten ben karbonat ise yarayinca gercekteb cok sevinmistim ama simdj bi arkadas burdan karbonat yuzunden kopek memesi diye bi hastaliga yakalandigini soyledi korktum valla biraksam mi diye dusunuyorum ter kokuma da oyle iyi gelmisti ki
Berilelif Elifarslan canım düşün birde ben parfüm bile kullanamıyorum alerji yapıyor nefesim kesiliyor 🤷 gece gündüz duştan başka çare yok umarım geçer biran önce
Elifarslan Seut arastirdim soylediginiz rahatsizligi cok korktum insallh bende de olmaz ama karbonattab kaynaklandigina eminmisiniz cunku iyi bisey diye biliyorum bebegin agzina bile surebiliyoruz ya o acidan ?
Seut Elifarslan gözenekleri tıkandığı için enfeksiyon olusturdu. Karbonat normalde zararli değil vücuda sürünce gözenekleri tıkladığından zararlı.
Seut Elifarslan karbonat yerine deotak kremi buldum. Keşke karbonattan önce tanısaydım. Ter kokusunu sıfıra indiriyor. Ama yaralarım olduğu için şuan onu bile kullanamıyorum.
Elifarslan Seut mutlaka denicemmm ben de iyi oldu soylediginizz size de cok gecmis olsun insallah bi an once iyilesirsinizz
idilolo Elifarslan ben geçen gün hissetim o kokuyu kendimde, sanırım hormonlardan dolayı. Geçen resmen çitiledim kendimi duşta, ciflenmek istedim 😂
cnnceylan Kızlar burda bi post okumuştum bununla ilgili bi annemiz karbonat kullanmış daha sonra koltuk altında çıban şeklinde sıkıntılar olmuştu hasta etmişti yani bence doktor önermesini sürece kullanılmamalı
Elifarslan cnnceylan evet sagolsun bu posta da bi arkadas yazmis ayni rahatsizlik onda da olmus karbonati birakcam oyuzden
scknsuledefne Elifarslan valla neler yaptım anca 5-6ay sonra geçti o lanet koku💕 sanırım hormonlar normale dönünce düzeldi