Taze1mom aynı modelin assla oto koltuğuna oturmayan bir çeşidi de bende var 😄 aşırı yanlış biliyorum ama moraracak kadar ağlıyor ve kucağıma almak zorunda kalıyorum. emzirerek götürüyorum arabada, uzun yoldaysa vay halime. Aslında sakinleştirici verip uzun yola çıkma düşüncesi bana mantıklı geldi. Bebeğe de yazık bizede. Sayesinde daha rahat edilebilir sanki