Ssultannn Kuzeymiram karacanın cook plus serisini 3 yıldır kullanıyorum memnunum çeyizime almıştım hala var mıdır bilmem 🤷🏻♀️
gocebebirbayan Kuzeymiram Karaca’nın cook plus serisini almıştım çeyizime. 2019 nisan ayında evlendim o günden beri kullanıyorum. Hiç bir sıkıntı yaşamadım. Yapışmıyor da yemekler 😊