Antalyadayım klima kullanıyoruz ve tek oturma odasında mevcut olduğu için oğlumla ben klimalı odaya taşındık baba yatak odasından vazgeçemedi😂 şimdiki klimaların çocuklar için modları var silence ve sleep modlar hiç üflemeden serin yapıyor odayı şuan klimayı 22 de üflettiğim halde hiseedilen 27 derece🤷🏻♀️ Gerisini siz düşünün valla klima olmasa vantilatörle olacak gibi değil öyle sıcak ki sıcaktan terleyip soğuyup hastalanacağına klima tercih ediyoeum mecburiyetten aldık napalım . Kışın bebek 18 dereceye kadar da dayanabildiğinden odasında kalıyor ama yazın malesef babayı odadan kovduk🥰 ama vantilatöre karşıyım rüzgar etkisi yapıyor