Vildankartal kaç aylık çocuğunuz, belirtiler varsa ufak ufak iletişime geçebilirsiniz. Bezimizi birakicaz tuvaletimizi buraya yapıyoruz vs gibi .. sonra bir lazimlikla başlayabilirsiniz biz 29 aylıkken başladık, benim kızım lazimlik hic sevmedi mesela direkt tuvalete oturmak istedi. İlk 4 gün çok zor geçiyor yani ha duvara anlatmışsın ha çocuğa sürekli altına kaçırıyor, ben ince tayt giydiriyordum ki islakliktan rahatsız olsun altına kacirmasin diye. 1 haftaya en geç alışıyorlar ama arada sırada kazalar oluyor tamamen alışması bir kaç ayı bulabiliyor.