Ges-25 bol su içmeye ve ögün atlamamaya gayret edin ve basit karbonhidratlar yerine daha yavas sindirilen karbonhidratları tercih edin. ögünlere salata yesillik ve meyve ekleyin. Yeme istegi cogunlukla susuzluktan ve yeterli ve dengeli beslenememekten oluyor ben de öyleydim ve cok zor kg verdim dpgumdan sonra ki emzirmeme ragmen. Sizw tavsiyem sabah yumurtanız peyniriniz 2 ceviz 1 kapya biber zeytin yesillikler olsun ( aksamdan hazırlayıp streclersiniz) ara ögün badem ve 1 bardak ayran süt veya kefir öglen 1 dilim bakliyat unlarından ya da karabugday ekmegi sebze yemegi yogurt salata ikindi ara ögünü meyve aksam protein salata emzirdiğiniz için aksam 9’da 1-2 hurma tüketebilirsiniz veya züber gibi şeyleri kendiniz hazırlayabilirsiniz. Gündüz bebeğinizin 1 uykusunda 15-20 dk lık leslie ve aksamları serinde ( veya sabah erken serin saatlerde) bebekle birlikte 30-45 dk lık yürüyüş sizi hem mutlu eder hem de zayıflamanıza iştah kontrolünüze yardımcı olur. 3-4 lt su icmeye calısın ama şak şak diye degil de sabah kalkar kalmaz 2 bardagı yavas yavas icin, sonra saat bası bardagınızı 3 seferde icecek sekilde ayarlayın ki hemen cıkısı olmasın) günde bir fincan yesil cay veya beyaz cay icmenizde sakın yok ( bütün bitkilerin fazlası emzirme döneminde uygun degil cay veya baska sekillerde) keten tohumu susam ve chia gibi tohumlardan faydalanın, çiğ kuruyemişlerden keza öyle. canınız tatlı mı cekti yiyin ama yarım porsiyon yiyin, veya yakmak üzere yiyin( sürekli ye yak temposuna ise girmeyin bu da saglıklı olmaz)