Goktugunannesiiii Kızlar acill cevap verebilirmisiniz 6 aylık aşı sonrası bu şekilde oldu normal mi??
gocebebirbayan Goktugunannesiiii ebenin ya da çocuk doktorunun numarası yok mu bir sorsan cnm. Bende merak ettim 5 aylığız biz de. Gelecek ay bakalım bizi neler bekliyor
Karaninannesi33 Goktugunannesiiii sanki hafif alerji olmuş gibi canım bikaç saate geçmezse doktoru ararsın ağlaması huzursuzluğu var mı
Goktugunannesiiii Ebe veya hemşire yokmu aranızda kızlarr veya bu durumu daha önce yaşayan kimse yokmu😔
Karaninannesi33 Goktugunannesiiii o zaman çok önemli değildir diye düşünüyorum inşallah hemen geçer 🙏🏼