Karaninannesi33 haziranin25i evet öyleymiş doktor da söyledi ama sünnette bile bu kadar ağlamamıştı çocuğum ya insan kıyamıyor neyse bugün iyi şükür
Karaninannesi33 Ozlem_likce yok 5.ayda olcak 2.dozu ilkinde hiçbişey olmamıştı umarım 2.doz da öyle olur