Merve 2yavru1anaaa Reklamlar 10-15 dk arayla çıkıyorsa normal bir görüntüleme sağlıyorsunuz. 1-2 dk arayla çıkıyorsa hata vardır. ‘23:25 reklam’ 23:26 reklam’ şeklinde saati görebileceğimiz ekran görüntülerini biz@mutluanneleriz.com adresine iletebilirsiniz.
senamiray 2yavru1anaaa aynen çok kötü birde reklam çıkınca müzik kapanıyor Tam bebeğim piş piş dinlerken uyanıyor bi anda
2yavru1anaaa BalarisiYusra ne kötü ya kapatılmıyor da süreyi de beklemek lazım ilk. Kez bu kadar fazlalasti @NaimeYilmaz?
2yavru1anaaa Google den acıyorum normal de şimdi forum sayfasından açayım dedim üst üstte 2 reklam bazen 3 oluyor bu normal mi açıp post okunmuyor?
Keskeuyusamm Bana da sürekli çıkıyor gene. İlkinde mail attım ss aldım saatleri. Dakikada bir çıkıyordu ama şuan gene değişen bir şey yok
Zelisblt Merve merhaba, bnmde her post başına reklam çıkıyor. Hatta posta giriyorum reklam atlıyorum yorum yapayım diyorum yine reklam her posta da girmeye çalıştığımı düşürsek siz hesaplayın artık ne kadr reklam çıktığını 😒