nur0147 Ben hamilelik öncesinde günde 8 bardak falan kahve icerdim. Hamilelik zamani tiksindim. Bebegin 40i ciktiktan sonra 2-3 kez Türk kahvesi ictim. Bebegim 48 günlük Suan ve onunla alakali mi bilmiyorum Ama gündüz uykulari hic yok denilecek kadar azaldi. 😂 bi yerde okudum bebekler bizden aldiklari kafeini vücuttan cikartmak icin 3 güne ihtiyac duyuyorlarmis.