Morfrenk yok mamalar bile aşırı fark ediyor. Arkadaşım trendyoldan almış bizimle aynı mamayı kullanıyor. Onun aldığı resmen apaçık renk ve mamayı yapınca biberonun camlarını tutmuyor bile. Bizim mama biraz daha sarı renkli ve koyu kıvamlı oluyordu. Eczaneye sorduğumda orijinal olmayan ürünler olabiliyormuş ve bunu bizlerin anlaması çok mümkün olmuyormuş🙏🏻