Merhaba anneler, bebeğim 22 günlük sağ göğsümü emerken çok ağrı oluyor içerde sanki biseyler üst üste geliyor damarlar çekiliyor koltuk altının altında ağrı oluyo memeye dokunduğum da kitle gibi toplar var mastit mi olmuşum nasıl geçer hastane gerektirir mi tehlikeli mi geçiren anneler öneri tavsiyesi olanlar yazarsa çok memnun olurum