Milena11 ben doğumdan önce kimyon çayı aldım yanıma sütten ziyade çabuk ayaklanmak için önce gaz çıkarmanız gerek o da kolay olmuyor uyanır uyanmaz kimyon çayı içtim hemen ayaklandım ertesi sabah taburcu oldum. Sadece 1 gece kaldım. Sütüm hemen gelmedi bu yüzden yanınızda mama da bulundurun bence. Ne olur ne olmaz. Çay kaşığı ile beslersiniz bu en kötü ihtimal umarım hemen gelir sütünüz 🥰 bir de benim tavsiyem korseyi hemen takın ben takmadım ve çok pişmanım