Taze_anne33 Merhaba, prematüre annesiyim. Oğlum 55 gündür hastane de kalıyor. Hastaneden çıkmadan önce emzirmek için anneyi çağırıyorlarmış. Hastane de mi kalınıyor yoksa bir kere emzirip emme refleksine mi bakıyorlar nasıl oluyor? Bilgisi olan var mı?
JackDaniels Taze_anne33 ben sabah akşam gitmiştim emzirmeye. Tolere edebildiğini gördükleri zaman taburcu etmişlerdi. İlk emdiğinde oksijenleri düşüyordu ama 2-3 gün sonra alıştı. Toplamda 5 gün emzirdim günde 2 defa
Aydasmom Taze_anne33 bizim doktorumuz 2 saate bir gelin demişti çok zordu valla bi de kıştı gece gündüz 2 saate bir gittk gece alarm kuruyıduk artk 4 gün sonra vermişti bize bebegimizi normalde 24 saat kontrol oluyo emerse veriyolar bizimkinin oksijeni düşüyodu o yüzden sürekli gidip geldik
Deletedmom4444 Taze_anne33 Kızımda bi sabah bi aksam emzirmeye gittim onada emzirme denmez minnam oldukları icin cok fazla ememiyor uyuyorlar.Onemli olan emerken solunumu dusuyor mu die bakiyorlar.Belirli bi saati yok sanırım hemsireler belli bi dakikayi gecince bebekte uyuyorsa bebegi yerine aliyorlar erken uyanirsa onlar besliyor veya takviye yapiorlarmis. Oglumda oglen gidiyordum hastane uzak die 2 seger emzirmeye giriyordum. Dedigim gibi eger emzirme sirasinda veya sonrasinda yorgunluktan solunumu azalmiyor ve emdigi gunler kilosunda cok fazla eksilme olmuyorsa duruma gore taburcu ediyorlar. Rabbim tez vakitte sag saglim kavustursun insallah 🤲
JackDaniels Taze_anne33 çenesi çok güçsüzdü. Taş çatlasın 5 dk oda uyuya uyuya zorla uyandırıyorduk. Ellerini topuklarını sıkıyordum, bezini açıyordum. Çenesini ittiriyordum