Evet arkadaşlar, evde olup bebişimi büyüttüğüm bu süreçte İngilizce öğrenmeye karar verdim. Formları aradım ama daha önce bu konuda bir başlık açılmamış.
Belki bu başlık ile sonraki süreçte bilgi edinmek isteyen arkadaşlara da yardımcı oluruz.
Şimdi sizden ricam; evde nasıl öğrenebilirim. Önce kelime mi ezberlemeliyim ? Nasıl başlamalıyım ? Youtube, instagram , veya uygulama olarak önerebileceğiniz siteler var mı ?