Mom081 Siz de ne gibi semptomlar gosterdi aşı ve 2. Ay ile ayni semptomlarmi bizde 2. Ay hafif ates baska bisey yapmadi
Mom081 Saglik ocagi kan damlasi verdi bebege vegaferon 6 damlaymis siz hangi kan damlasini veriyorsunuz bebege
Melekanne16 Mom081 Vegaferon için hiç iyi şeyler duymadım o yüzden kullanmadım canım ben sidefer aldım hem tadı da güzel bebeğim çok seviyo
Melekanne16 Mom081 Bebeğin kilosuna göre oluyo damla sayısı canım benim bebeğim 8 kilo olduğu için ben 8 damla veriyorum
htceee98 Mom081 o kan damlası benim kızımda kabizlik yaptı ve kakasi çok kötü kokuyordu damladan dolayı bıraktık biz
Keskeuyusamm 4.ayda gene hafif ateş olursa olur onun dışında bir şey olmaz canım çünkü aynı aşıların dozlarını vuruyorlar. Kan damlası sağlık ocağının verdiğini kullanma bence daha içeriği temiz bir şey al. Genelde ocean kullanılıyor